خانواده های شهدا و ایثارگر برق مغان تجلیل شدند.

مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران برق مغان با رعایت پروتکل های بهداشتی ، با حضور کارکنان برق مغان و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم پارس آباد برگزار شد. در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا، مدیر برق مغان ،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار […]

مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران برق مغان با رعایت پروتکل های بهداشتی ، با حضور کارکنان برق مغان و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم پارس آباد برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا، مدیر برق مغان ،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام درجنگ تحمیلی و مدافعان حرم درسالهای اخیر باعث نابودی جبهه باطل وزنده ماندن راه اسلام  وشهدای کربلا شده است .

اخوان در این مراسم از همکاری و همیاری مردم جهت گذراز پیک تابستان سالجاری تشکر کرد و گفت:مدیریت مصرف برق باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود زیرا که صنعت برق زیرساختی است که زندگی همه ارکان جامعه به آن ارتباط و نیاز مستقیم دارد و روز به روز نیز این نیاز و گستردگی آن بیشتر می شود. 

در ادامه مراسم سرهنگ نوری ،فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد به تبیین ویژگیهای جنگ تحمیلی و دستاوردهای آن برای نسل جوان پرداخت وازتلاش کارکنان برق در گرمای طاقت فرسای امسال قدردانی کرد.

دراین مراسم ۶ نفر از خانواده شهدا و ایثارگر مدیریت برق مغان   و ۶ نفر از همکاران  نمونه این مدیریت که جهت گذر از  پیک بارتابستان امسال تلاش مضاعف داشتند ، با اهدا لوح سپاس وکارت هدیه، تجلیل شدند.