جشن ولادت حضرت امام رضا علیه السلام

مراسم ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در فضای باز این شرکت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب […]

مراسم ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در فضای باز این شرکت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی دبیر شورای فرهنگی این شرکت ضمن تبریک دهه کرامت و فرارسیدن ولادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) با بیان ویژگی ها و فضائل اخلاقی امام مهربانی ها اظهار داشت: مسلمانان با الگو گرفتن از سیره و رفتار حضرت امام رضا (ع) می توانند ضمن ایجاد وحدت و همدلی به گسترش آن در سراسر جامعه اسلامی نیز کمک نمایند.
حجت السلام و المسلمین محمدی در ادامه با اشاره به احدایث منتسب به امام هشتم (ع) بیان داشت: اساس خلقت انسان بر مبنای رحمت و لطف الهی است و از برکات امام رضا (ع) که برای ما به ارمغان گذاشته شده می توان به حدیث سلسله الذهب اشاره نمود که در این حدیث به نجات بشریت اشاره گردیده و عنوان شده که کلید این نجات امامت و توسل به اهل بیت علیهم السلام می باشد.
دبیرشورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین همچنین افزود: یکی از القاب شریف امام هشتم عالم آل محمد صلوات الله علیه است چرا که ایشان در بین همه ائمه هدی، صریح ترین پیام های ولایی را به مردم منتقل می دادند، لذا می‌توان گفت امام رضا علیه السلام در بیان و دعوت مردم به امر ولایت و امامت صریح ترین امام بوده است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف آن امام همام به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.