تقدیر از ایثارگران آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از همکاران شاغل و بازنشسته ایثارگر این شرکت تقدیر بعمل آمد. بنابراین گزارش با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، معاونین و اعضا شورای فرهنگی این شرکت و به همت […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از همکاران شاغل و بازنشسته ایثارگر این شرکت تقدیر بعمل آمد.

بنابراین گزارش با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، معاونین و اعضا شورای فرهنگی این شرکت و به همت امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب این مراسم برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با دعوت از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت برگزار گردید دکتر احمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ایثارگر و دیگر مدیران خطاب به مهمانان عزیر حاضر در جلسه گفت: ورود به عرصه دفاع مقدس عشق واقعی به حضرت باریتعالی می خواست که در وجود شما و همه رزمندگان آن دوران تجلی یافت و به منصه ظهور رسید که واقعا باید به آن حال و هوای آن دوران غبطه خورد.

در ابتدای این برنامه نیز پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم مسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن بیاناتی آزادی خرمشهر و روز مقاومت را گرامیداشت.

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده پیشکسوت هم که مهمان ویژه این مراسم بود با بیان خاطرات حماسی مجلس را به حال و هوای آن دوران بردند.

حاج محمد کیانی که رزمندگان آن دوران به نام حاج جمعلی ایشان را می شناسند گفت: در جنگ تحمیلی و در بحبوحه عملیاتها به عینه دست خدا را می دیدیم و تفسیر یدالله فوق ایدیهم را لمس می کردیم.

آقای کیانی با دیدن نیروهای زمان جنگ خود در شرکت آب و فاضلاب افزود: اگر عاشورا یک روز بود و کربلا امام حسین (ع) یک مکان محدود ، عاشورای ایران هشت سال دفاع مقدس بود و کربلای ایران به وسعت بیش از هزار کیلومتر

یاد آوری می گردد این برنامه تجلیل با حضور همکاران  شاغل و بازنشسته ی جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهدائ همکار و همکاران فرزند جانباز این مراسم برگزار گردید باشد که همچنان فرهنگ ایثار و مجاهدت در جامعه زنده و پویا باشد.