اهداء لوازم التحریر به نیازمندان توسط کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه تعدادی از معاونین و مدیران با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ، با مدیر کل این کمیته ، دیدار و گفتگو نمود. مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت سال تحصیلی […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه تعدادی از معاونین و مدیران با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ، با مدیر کل این کمیته ، دیدار و گفتگو نمود.

مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با گرامیداشت سال تحصیلی جدید و سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت : توفیق خدمت به نیازمندان و اقشار محروم جامعه کار بسیار ارزشمندی است که دعای خیر آنان را  نیز به همراه خواهد داشت .

مهندس صباغ با تشریح فعالیت های کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در زمینه کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه ، طی سال های اخیر  گفت : پرسنل این شرکت در کنار خدمت رسانی به مردم به عنوان وظیفه شغلی خود ، توفیقات خوبی به واسطه مشارکت و همراهی در کمک های مومنانه به نیازمندان حاصل نموده اند که از جمله اقدامات ، تهیه ۱۰۰ بسته  لوازم التحریر جهت نیازمندان به مناسبت شروع سال تحصیلی می باشد.

محسن مسعودیان راد ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه مدیریت و پرسنل شرکت برق منطقه ای سمنان اظهار داشت : کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در زمینه کمک های خیرخواهانه، پیشتاز و سرآمد می باشند.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد حضرت امام (ره) استان سمنان به مناسبت شروع سال تحصیلی و کمک به نیازمندان گفت : این کمیته در صدد تهیه بیش از ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند جهت بهره مندی از برنامه های آموزش مجازی در قالب پویش مهر باران می باشد.

در پایان تعدادی از بسته های لوازم التحریر که توسط کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان با عنوان “مشق همدلی ” تهیه گردیده بود جهت توزیع بین نیازمندان، تحویل مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گردید.