اطلاع رسانی مدیریت مصرف بهینه منابع آب به کشاورزان

 بمناسبت پاسداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، رئیس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و ترکمن باسرهنگ مظفر ممشلی فرمانده سپاه شهرستان ترکمن دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، ، رئیس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و ترکمن در این دیدار اظهار کرد: پاسداری به معنای حراست و نگهداری […]

 بمناسبت پاسداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، رئیس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و ترکمن باسرهنگ مظفر ممشلی فرمانده سپاه شهرستان ترکمن دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، ، رئیس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز و ترکمن در این دیدار اظهار کرد: پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر.
حسن درویشی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نهادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.
گفتنی است، در این دیدار مقرر شد با توجه به وضعیت خشکسالی سال آبی جاری، از ظرفیت پایگاه های بسیج در آگاهی و اطلاع رسانی به کشاورزان محترم در راستای مدیریت مصرف بهینه منابع آب بهره گیری شود.