از خبرنگاران منتخب زنجانی در جشنواره نیرو و رسانه تقدیر شد.

در اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه (نور) و به پاس روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه همزمان با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و مدیران […]

در اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه (نور) و به پاس روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه همزمان با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و مدیران عامل صنعت آب و برق سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.
این مراسم  با حضور مهندس علیزاده رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق و مدیران عامل صنعت های آب و برق استان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزارشد.
در سومین جشنواره نیرو و رسانه که با شعار محوری «رسانه و ارزش آب و انرژی» برگزار شده بود،۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.
در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
مهندس علیزاده ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: نقش روابط عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچکس پوشیده نیست.
وی بر لزوم اطلاع رسانی بهنگام و موثر از حوزه آب و برق به ویژه در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: بر این اساس هر نهاد و سازمان بر اساس وظایف و مأموریت های خود، از طریق روابط عمومی ارتباطی مؤثر و هدفمندی را با مخاطبان و گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند برقرار می‌کند.
در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور)، پریسا یوسفی رتبه دوم را در بخش یادداشت کسب کرد و در رشته تیتر شایسته تقدیر شناخته شد.همچنین احسان تقی بیگلو با مجموعه آثار خود موفق به کسب رتبه سوم در بخش عکس شد.
در آیین اختتامیه این جشنواره که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، برگزیدگان استان تهران در وزارت نیرو و برگزیدگان استان‌های کشور در مراکز استان‌ها تقدیر شدند که مراسم تقدیر از دو برگزیده‌ی استان زنجان در شرکت توزیع برق استان برگزار شد.
وزیر نیرو در این آئین از برگزیدگان استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس تقدیر کرد.