محمدرضا کرمی‌نژاد،مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت:

۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب اهواز لوله‌گذاری شد

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: پس از سفر رئیس‌جمهور به اهواز، ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب لوله‌گذاری کردیم و ۲۵۴ کیلومتر نیز در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: پس از سفر رئیس‌جمهور به اهواز، ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب لوله‌گذاری کردیم و ۲۵۴ کیلومتر نیز در دست اقدام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد با اشاره به این خبر اظهار داشت: در اهواز، ۱۴۵ جبهه فعال وجود دارد و تعدادشان نیز روزانه افزایش می‌یابد و در ۶۱ جبهه
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا فعال است و ۸۴ جبهه هم در دست آبفا است. از ۸۴ جبهه، ۲۶ جبهه مربوط به توسعه و ۵۸ جبهه ریزشی است.
وی افزود: پس از سفر رئیس‌جمهور به اهواز، ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب لوله‌گذاری کردیم و ۲۵۴ کیلومتر نیز در دست اقدام است، ۱۳۴ ایستگاه پمپاژ فاضلاب را اُورهال کردیم و ۳۰۵ الکتروپمپ نصب شدند،
۱۳۴ مدار تابلو برق مورد سرویس و تجهیز قرار گرفتند.
مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: پروژه‌های ما در ۵۰۰ خیابان به اتمام رسیده است و در ۶۳۰ خیابان نیز مشغول به کار هستیم و همه دیزل‌ژنراتور‌ها سرویس و ۴۰ الی ۵۰ الکتروپمپ هم در انبار داریم که اگر مشکلی پیدا شد، سریعا جایگزین می‌شوند. در دو بارش گذشته ۸ الکتروپمپ سوختند که بلافاصله تعویض شدند.
مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان تصریح کرد: تاکنون متراژ لوله‌رانی توسط دستگاه میکروتونلینگ ۵۴۳ متر است و روزانه بین ۷ تا ۱۰ متر پیش می‌رود و در حال حاضر یک دستگاه کار می‌کند که تا آخر ماه به ۲
دستگاه و تا آخر سال به ۴ دستگاه افزایش پیدا می‌کند، این دستگاه‌ها نجات‌دهنده فاضلاب و آب‌های سطحی اهواز هستند.
کرمی نژاد با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب اهواز خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی قرارگاه خاتم الانبیا ۱۵.۸ درصد می‌باشد و ۲.۸ درصد نیز از برنامه جلوتر است.