کنتور برق تمام روستاهای دیواندره تکخوانی می شود

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه تاکنون کنتور برق ۱۵۲ روستا تکخوانی شده است، گفت: تا پایان فصل تابستان کنتور برق ۳۵ روستای باقی مانده نیز با بیش از هزارو ۸۷۰ اشتراک تکخوانی و از حالت بازفروش خارج می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عطاالله میرزایی مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت:  طی یک ماه گذشته کار برداشت اطلاعات و تکمیل پرونده  ۲۹۵  مشترک در ۵ روستای این شهرستان خاتمه یافته که پس از صحت سنجی وبررسی های لازم بزودی تکخوانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون از ۱۸۷ روستای واقع در این شهرستان کنتور برق ۱۵۲ روستا تکخوانی شده است، گفت: درسال جاری کنتور برق ۳۵ روستای باقی مانده نیز با بیش از هزار و ۸۷۰ اشتراک تکخوانی و از حالت بازفروش خارج می شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده و درصورت همکاری مشترکان در تحویل به موقع مدارک ومستندات لازم جهت تشکیل پرونده الکترونیکی ، پیش بینی می‌شود تا قبل از پایان فصل تابستان با احتساب  روستاهای باقیمانده، ۱۰۰درصد کنتورهای روستایی این شهرستان ازحالت بازفروش  خارج شده و به صورت تکخوانی درآیند .

وی افزود: درمجموع ۳۳ هزار و۸۸۵ مشترک برق  در این شهرستان  وجود دارد که تعداد ۲۱هزار و۷۴۳ مشترک شهری ومابقی آنها در روستاها و مناطق خارج از محدوده شهری سکونت دارند .

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره اظهار داشت:با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می  توانند بخش عمده ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت از طریق “اپلیکیشن برق من” دریافت کنند که از جمله این خدمات می توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.