کنترل روزانه سلامت و پایش کیفیت آب در کاشان

به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب کاشان روزانه کار سلامت و پایش کیفیت آب را در ۱۲ شهر و ۶۶ روستای تحت پوشش کنترل می کند. مهندس عباس زراعتکار گفت: شهروندان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مورد کیفیت آب  هیچ گونه […]

به گزارش روابط عمومی آبفای کاشان، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب اظهار داشت: آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب کاشان روزانه کار سلامت و پایش کیفیت آب را در ۱۲ شهر و ۶۶ روستای تحت پوشش کنترل می کند.

مهندس عباس زراعتکار گفت: شهروندان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مورد کیفیت آب  هیچ گونه نگرانی نداشته باشند زیرا کیفیت آب آشامیدنی شهروندان دغدغه هر روزه ما است و پرسنل متخصص و دلسوز آزمایشگاه مرکزی این شرکت آب شرب  شهروندان را  در دورترین نقاط نیز مورد سنجش قرار می‌ دهند.

وی ادامه داد: کُلرسنجی شبکه های توزیع جهت اطمینان از سلامتی آب شرب  بصورت روزانه  انجام می شود و آزمون های میکروبی و شیمیایی از وظایف اصلی این شرکت است . همچنین  شست و شوی مداوم مخازن و سرویس و نگهداری دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاه طبق برنامه انجام می‌شود.

مهندس زراعتکار افزود در شش ماه گذشته تا کنون بالغ بر ۲۵۰۰۰ مورد کلرسنجی از شبکه های توزیع ، ۱۷۰۰ مورد آزمون میکروبی شبکه توزیع ، ۶۵۰ مورد آزمون میکروبی منابع تامین ، ۱۸۰۰ مورد آزمون میکروبی مخازن و همچنین تعداد ۲۰۰ مورد آزمون شیمیایی منابع ، مخازن و شبکه توزیع توسط آزمایشگاه مرکزی انجام شده است.