کسب سه رتبه برتر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در مسابقات مهارت شغلی شرق کشور

 مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همکاران این شرکت موفق به کسب سه رتبه برتر در دومین دوره از مسابقات مهارت شغلی شرق کشور شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمدحسین مقدسان افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۹۸ نفر از همکاران شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، جنوب استان کرمان، شمال استان کرمان و شرکت توزیع نیروی برق مشهد برگزار شد.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات گروه ها در چهار مهارت تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، احداث کابل خودنگهدار، نصب انشعاب تکفاز و نصب انشعاب سه فاز طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ خرداد ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد به رقابت پرداختند.
وی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با دو گروه متخصص در حوزه نصب انشعاب از شهرستان سرخس و کابل خودنگهدار از شهرستان مه ‌ولات در این مسابقات شرکت کرد که این گروه ها در رشته مهارتی نصب انشعاب سه فاز موفق به کسب رتبه اول، در رشته مهارتی نصب انشعاب تکفاز موفق به کسب رتبه دوم و در رشته مهارتی احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار موفق به کسب رتبه سوم شدند.
مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از تلاش‌های صورت گرفته همه کسانی که در این افتخار سهیم بودند، حمایت‌های مدیر عامل محترم، معاونت‌های محترم منابع انسانی، مهندسی و فروش و خدمات مشترکین، دفتر نظارت بر لوازم اندازه‌گیری، دفتر نظارت و کنترل برنامه و پروژه، مدیریت های برق شهرستانهای سرخس و مه‌ولات و همچنین دفتر آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی و شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد که کمال همکاری را با شرکت مبذول داشتند، قدردانی کرد.