کسب رتبه اول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان در وزارت نیرو

در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان سمنان ازمدیران و مسئولین فرهنگی صنعت برق استان سمنان  به جهت کسب رتبه اول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان در وزارت نیرو تجلیل شد.

حجه الاسلام محمد رضا شمس الدین ، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان ، انجام فعالیت های فرهنگی و دینی ، مذهبی را توفیقی از جانب خداوند متعال دانست و افزود : هر آنچه  از اقداماتی که در بخش های فرهنگی انجام می شود ، اثربخش ، ماندگار و ارزشمند خواهد بود.

حجه الاسلام شمس الدین با قدردانی از تلاش های ارزنده مجموعه مدیران و کارکنان صنعت برق در زمینه های فرهنگی و ترویج فرهنگ نماز جماعت  گفت : شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان سمنان علیرغم انجام ماموریت های فنی و تخصصی خود ، در اجرای فعالیت های فرهنگی نیز سرآمد و پیشتاز می باشند .

مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اهمیت  اقامه نماز جماعت در ادارات و حضور پر رنگ مدیران در نماز جماعت  گفت : توجه مدیران به حضور در نماز جماعت ، موجب تشویق و ترغیب دیگر کارکنان به اقامه  این فریضه الهی می گردد.

در ادامه این نشست، مدیر ستاد اقامه نماز استان، الواح تقدیری که از سوی معاون وزیر نیرو  و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به مدیران عامل و مسئولین فرهنگی شرکت های برق منطقه ای ، آب منطقه ای ، توزیع نیروی برق استان و آبفای استان به جهت کسب رتبه اول فرهنگی در میان استان های کشور صادر گردیده بود را اهداء کرد.