کارنامه آماری شرکت برق منطقه ای اصفهان

کارنامه آماری و آمار تفضیلی سال ۱۳۹۹ شرکت برق منطقه ای اصفهان در دو مجلد با کوشش دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات معاونت برنامه ریزی و تحقیقات منتشر شد. به گزارش برقآب و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان، در کارنامه آماری  منتشر شده به مجموعه اطلاعات و آمار مقایسه […]

کارنامه آماری و آمار تفضیلی سال ۱۳۹۹ شرکت برق منطقه ای اصفهان در دو مجلد با کوشش دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات معاونت برنامه ریزی و تحقیقات منتشر شد.

به گزارش برقآب و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان، در کارنامه آماری  منتشر شده به مجموعه اطلاعات و آمار مقایسه خلاصه وضعیت حوزه تحت مدیریت شرکت،نمودار حداکثر بار همزمان شبکه تحت مدیریت شرکت، نمودار سازمانی و ظرفیت پستها و خطوط انتقال و فوق توزیع بهره برداری شده پرداخته شده است.

بنابر این گزارش در کارنامه مذکور همچنین به تبادل و توزیع انرژی و محاسبه تلفات ، نمودار کلی تبادل و توزیع انرژی ، پروژه های پستها و خطوط انتقال و فوق توزیع در دست اقدام، مشخصات پروژه های انتقال و فوق توزیع بهره برداری شده، شاخصهای اقتصادی و فنی پروژه ها، آمار کارکنان شرکت تا پایان سال ۹۹ ، نمودار   تحصیلات و پراکندگی سابقه کارکارکنان و اهم فعالیتهای دفاتری که از اعتبار منابع داخلی استفاده می نمایند، اشاره شده است.

این گزارش حاکیست: در آمار تفضیلی نیز وضعیت خطوط و پستهای انتقال و فوق توزیع و نیز پروژه های در دست اقدام شرکت و نیروی انسانی به تفضیل تشریح گردیده است.

شایان ذکر است کارنامه آماری در سایت این شرکت به آدرس www.erec.co.ir قابل مشاهده می باشد .