چه موتور برقی برای کفکش و شناور مناسب است؟

در بسیاری از صنایع از جمله صنایع کشاورزی از انواع کف کش و شناور به ‌منظور پمپاژ آب یا سیالات دیگر استفاده می‌شود. پمپ های کف کش و شناور برای کارکرد به نیرو برق نیاز دارند، به همین منظور برای راه‌اندازی آنها در مکانهای فاقد برق از موتور برق استفاده می‌ شود.

موتورهای برق بایستی با توجه ‌به نوع پمپ کف کش یا شناور انتخاب شوند تا تجهیزات بتوانند عملکرد درستی داشته باشد. پمپ های کف کش و شناور در انواع مختلف تک فاز و سه فاز در بازار وجود دارند که دارای برندها و قیمت‌های مختلفی هستند.

اگر به دنبال خرید بهترین و باکیفیت‌ترین پمپ های کف کش هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کفکش توان تک و کفکش راد پمپ است که دارای جنسی فوق‌العاده و طول عمر بالایی هستند.

 

پمپ کف کش و دلایل نیاز آن به موتور برق

معمولاً از پمپ کفکش برای پمپاژ کردن آب‌های تمیز استفاده کی شود که یکی از پرکاربردترین این پمپ ها با توجه ‌به بحران کم‌ آبی، پمپ کفکش چاه عمیق است.

یکی دیگر از پمپ های کف کش نیز پمپ کفکش ارتفاع بالا است.

پمپ های کف کش به‌طورکلی دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام از نظر سایز دهانه خروجی و نوع الکتروموتور تک فاز یا سه فاز با یکدیگر متفاوت‌اند.

 

خرید کف کش

هنگام خرید کفکش باید به جنس تک‌تک قطعات آن توجه کرد تا کف‌کشی خریداری کنید که مناسب کارتان باشد. اگر فقط قصد خرید پمپ کف کش را دارید بایستی به دو فاکتور بسیار مهم هد و دبی توجه کنید. از دیگر مواردی که لازم است هنگام خرید اینترنتی پمپ کف کش به آن توجه کنید عبارتند از:

  • توجه داشته باشید که هنگام خرید پمپ کف کش حتماً به میزان ولتاژ و فرکانس برقی آن که وارد موتور می‌شود دقت کنید.
  • برای خرید کف کش توجه کردن به جنس بدنه ضروری است، شما بایستی با توجه ‌به نوع آب منطقه و نوع کاربرد کف کش، جنسی متناسب انتخاب کنید.
  • کیفیت و ساختار کف کش و پمپ آن بسیار مهم است پس سعی کنید بهترین مارک کفکش را برای خرید انتخاب کنید تا طول عمر طولانی داشته باشد.

یکی از برندهای بسیار معروف کف کش و پمپ آن برند توان تک است که دارای کیفیت بسیار بالا و ساخت خود ایران است. شما می‌توانید با خرید اینترنتی کفکش توان تک یا پمپ آن بهترین و مطمئن‌ترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

خرید موتور برق

اگر شما قصد خرید موتور برق مناسب برای کف کش خود را دارید لازم است به نکاتی توجه کنید تا در خرید آن اشتباه نکنید. این نکات عبارت‌اند از:

  • هنگام خرید موتور برق برای کف کش ابتدا مشخص کنید که کف کش شما دارای چه نوع پمپی است. مثلاً برای پمپ های فلوتر دار موتور برق بنزینی نیاز دارید.
  • توان مصرفی پمپ کف کش که با توجه ‌به اطلاعات روی بدنه آن به دست می‌آید را بررسی کنید. با توجه کردن به این نکته نوع نیاز خود را به موتور برق دانسته و آگاهانه‌تر خرید خود را انجام می‌دهید.
  • به تک فاز یا سه فاز بودن پمپ کف کش توجه کنید تا موتوری انتخاب کنید که بتواند برق موردنیاز را تأمین کند.

 

قیمت انواع موتور برق مناسب برای باغ

قیمت موتور برق مناسب برای باغ با توجه ‌به نیاز و هدف شما از داشتن آن متفاوت است. اگر شما قصد خرید موتور برقی باقدرت بالایی برای راه‌اندازی شناور و کف کش دارید بهتر است به دنبال موتور برق های باکیفیت که دارای طول عمر بالایی هستند بروید.

موتور برق ها با توجه ‌به سوختی که دارند و یک فاز یا سه فاز بودن آنها قیمت متنوعی دارند. معمولاً موتور برق مناسب برای باغ که علاوه بر روشنایی برای راه‌اندازی و کارکرد شناور و کف کش به آن نیاز است موتور برق های گازوئیلی هستند.

هرچه برند موتور برق معتبرتر، حجم باک بیشتر و توان تولید برق آن بیشتر باشد مسلماً قیمت بالاتری نیز دارد؛ بنابراین به‌جای اینکه دنبال موتور برق ارزان باشید ابتدا به مزایای و کاربرد آن توجه کنید تا بعداً پشیمان نشوید.

عوامل تعیین‌کننده قیمت پمپ کف کش

قیمت کف کش ها با توجه ‌به میزان عمقی که آب یا لجن را بیرون می‌ریزند، متفاوت است. یکی از پرکاربردترین کف کش ها، کف کش ۴۰ متری است. کف کش ۴۰ متری توان تک یکی از باکیفیت‌ترین کف کش های موجود در باز است که پمپ آن دارای بدنه‌ای دوجداره است.

قیمت پمپ کفکش ۴۰ متری توان تک با توجه ‌به کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار مناسب است. اگر به لیست قیمت پمپ کف کش دقت کنید متوجه تفاوت قیمت‌های کف کش با توجه ‌به سایز دهانه و تعداد فاز برق آن خواهید شد، برای مثال قیمت کف کش ۴ اینچ سه فاز با قیمت کفکش سه اینچ سه فاز کاملاً متفاوت است، چراکه کاربرد متفاوتی دارند.

بهتر است شما هنگامی که قصد خرید پمپ کف کش را دارید قبل از توجه کردن به قیمت پمپ کفکش به کیفیت و جنس آن توجه کنید. عوامل زیادی روی میزان قیمت پمپ کف کش تأثیرگذار هستند که عبارت‌اند از:

  • نوع کاربرد پمپ کف کش عاملی تأثیرگذار روی میزان قیمت آن است، برای مثال قیمت پمپ آب کف کش با قیمت دیگر پمپ ها متفاوت است.
  • جنس و کیفیت ساخت کف کش ها با توجه ‌به برند آنها متفاوت بوده در نتیجه قیمت‌ها نیز متفاوت می‌شود.

پمپ شناور و موتور برق مناسب آن

پمپ شناور در انواع مختلف تولید شده که به‌صورت دوتکه یا یک‌پارچه به فروش می‌رسد. این پمپ ها به ‌صورت شناور تک فاز و سه فاز وجود دارند که شما می‌توانید با توجه ‌به نیازتان هرکدام از آنها را خریداری کنید. شناورها می توانند آب را از عمق بسیار زیاد بیرون بکشند، به همین خاطر به پمپ های شناور، پمپ شناور چاه عمیق نیز گفته می‌شود.

 

قیمت پمپ شناور

قیمت شناور چاه آب با توجه ‌به قدرت موتور، جنس بدنه، کاربرد، سنسورها و… متفاوت است. سعی کنید قبل از اهمیت‌دادن به قیمت شناور ابتدا بهترین جنس آن را با توجه ‌به کاربردی که برای شما دارد انتخاب کنید.

 

کلام آخر

پمپ های کف کش و پمپ شناور با استفاده از برق ‌کار می‌کنند، به همین خاطر برای راه‌اندازی آنها  در مکانهایی که فاقد برق می باشد لازم است از موتور برق استفاده گردد.

قیمت موتور برق با توجه ‌به نوع سوخت و توانی که دارد متفاوت است؛ بنابراین هنگام خرید آن باید موتوری خریداری کنید که توان تولیدی آن متناسب با برق مصرفی کف کش یا شناور باشد.

کف کش ها و شناورها نیز در انواع مختلفی به فروش می‌رسند پس پمپی خریداری کنید که دارای توانی مناسب و کیفیت بالا برای کار شما باشد.

بازرگانی تاج، سالهای طولانیست که به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان انواع موتور برق، پمپ شناور و کف کش فعالیت می کند و شما می توانید ضمن مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه از طریق وب سایت این شرکت به آدرس www.MotorBargh.shop بصورت اینترنتی با قیمتی کمتر از بازار، مستقیما خرید خود را انجام داده و با گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه تحویل بگیرید.