چاه آب خرم شهر کرمانشاه در مدار بهره برداری

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از وارد مدار شدن چاه آب خیابان خرم با دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، رشیدپور ضمن بیان این خبر افزود: کاهش نزولات جوی در سال آبی ۹۹-۱۴۰۰ و خشکسالی که با آن موجه شدیم، با کاهش سطح […]

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از وارد مدار شدن چاه آب خیابان خرم با دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، رشیدپور ضمن بیان این خبر افزود: کاهش نزولات جوی در سال آبی ۹۹-۱۴۰۰ و خشکسالی که با آن موجه شدیم، با کاهش سطح منابع تامین آب شرب شهر کرمانشاه همراه بود. که این مسئله تابستان سخت و پر تنشی را برای شرکت آب و فاضلاب استان و شهر کرمانشاه در پی داشت.

رشیدپور خاطر نشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه جهت مدیریت تبعات خشکسالی موجود برنامه های از پیش تعیین شده ای از جمله حفر و در مدار بهره برداری قرار دادن چاه های جدید را در دستور کار خود قرار داد. که با اضافه شدن این منابع تامین آب جدید به شبکه آب شهری مشکلات برخی محلات شهر تا حدودی کاهش یافت.

رشیدپور به حفر چاه آب خیابان خرم اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات حفر، احیا، آزمایش پمپاژ، لوله گذاری به متراژ ۲۱۰ متر و سه مورد رینگ چاه به شبکه توزیع آب شهر با موفقیت به پایان رسید.

وی تصریح کرد: چاه آب خرم با ۱۵۶ متر عمق و دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه، آب منطقه بلوار خرم و قسمت هایی از بلوار ظفر شمالی و گلریزان را با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر تامین می کند.

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه در پایان از همشهریان گرامی خواست بحث مدیریت بهینه مصرف آب را جدی گرفته و برای بهره مندی نسل آینده از این نعمت الهی روش های صحیح مصرف آب را در برنامه روزمره خود لحاظ کنند.