مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

پاسخگویی و پیگیری ۴۵۲ هزار تماس مشترکین در شرکت آبفا زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طی سال جاری بیش از 452 هزار تماس مشترکین را پاسخگویی و پیگیری کرده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: بیشترین دلیل تماس مشترکین با این مرکز به ترتیب مربوط به قطعی، اعلام شکستگی و امور مشترکین و پرداخت قبض آب می باشد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۳ هزار تماس مشترکین بصورت مستقیم و توسط کارشناسان مپرا پیگیری شده که نظرسنجی از مشترکین، درخواست های صوتی و تماس با شرکت مهندسی در زمره این تماس ها بوده اند.

وی افزود: بیشترین حوادث آب در استان به تفکیک نوع، به ترتیب مربوط به انشعاب مشترکین، شبکه توزیع و خط انتقال می باشد.

این مسئول تعداد کل حوادث فاضلاب استان در سال جاری را نیز ۴۲۴ فقره اعلام کرده و گفت: بیشترین تعداد حوادث در این بخش به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان رخ داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بیان داشت: طی ۹ ماهه امسال، شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده به ترتیب بیشترین تعداد حوادث اعلامی به مرکز ارتباط با مشتریان را به خود اختصاص داده اند.

جزء قاسمی گفت: در خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان نیز شهرداری زنجان، پیمانکاران شرکت آبفا و شرکت گاز بیشترین خسارت ها را به این تاسیسات وارد کرده اند.