معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

واگذاری ۲۳۶۸۵ فقره انشعاب برق جدید در استان فارس

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از رشد بیش از 10 درصدی فروش انشعاب برق جدید در سال 1401 نسبت به سال 1400 خبر داد.

به گزارش برقآب، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از رشد بیش از ۱۰ درصدی فروش انشعاب برق جدید در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد ۲۳۶۸۵ فقره انشعاب برق جدید واگذار و ۶۲۲۲ انشعاب موجود نیز افزایش قدرت داده شده است و در مجموع ۲۹۹۰۷ انشعاب برق توسط متقاضیان خریداری و یا توسط مشترکان تغییر قدرت داشته اند که با این میزان واگذاری، در حال حاضر تعداد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به ۱۰۳۸۶۱۵ مشترک رسیده است.

علیرضا اسکندری، با بیان اینکه بیش از ۸۲ درصد از کل مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را مشترکان خانگی تشکیل می دهند، یادآورشد: این شرکت در حال حاضر دارای ۸۴۷۶۰۸ مشترک خانگی، ۱۱۵۰۱۵ مشترک تجاری، ۳۹۸۱۳ مشترک عمومی و اداری، ۲۹۷۸۸ مشترک کشاورزی،۶۳۹۱ مشترک صنعتی می باشد.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه خدمات غیر حضوری امکان ثبت و پیگیری درخواست های مربوط به فروش انشعاب و خدمات پس از فروش از طریق اپلیکیشن برق من و یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به نشانی: www .farsedc.ir وجود دارد.

اسکندری در پایان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدمت رسانی به متقاضیان و مشترکان را در جهت تأمین برق مستمر و پایدار از اهداف اصلی خود می‌داند، اظهار امیدواری کرد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است، مجموعه اقدامات انجام شده موجب رونق تولید و رضایت مندی بیشتر مشترکان، متقاضیان و هم استانی های عزیز شود.