همایش بررسی نقش ادارات در مدیریت مصرف برق

همایش بررسی جایگاه ادارات در مدیریت مصرف برق با حضور مسئولین انرژی ادارات استان برگزار شد. معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در این همایش گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد مصرف برق استان مربوط به ادارات و سازمانهای دولتی است که در صورت رعایت مدیریت مصرف برق از سوی این […]

همایش بررسی جایگاه ادارات در مدیریت مصرف برق با حضور مسئولین انرژی ادارات استان برگزار شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در این همایش گفت: در حال حاضر ۱۵ درصد مصرف برق استان مربوط به ادارات و سازمانهای دولتی است که در صورت رعایت مدیریت مصرف برق از سوی این دستگاهها بار شبکه به میزان زیادی کاهش می یابد.

مهرداد حاجی زاده افزود: علیرغم تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه و کاهش ساعات کار اداری، مصرف برق اماکن دولتی همچنان بالا است. وی ادامه داد: با اعلام وزارت نیرو و دستور استاندار هرمزگان دستگاههای اجرایی موظف هستند از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری مصرف خود را ۵۰ درصد کاهش دهند و در پایان ساعت اداری نیز تنها از ۱۰ درصد ظرفیت بار خود استفاده کنند.

حاجی زاده اضافه کرد: مسئولین انرژی ادارات موظف هستند خاموش بودن لوازم برقی بویژه وسایل سرمایشی را پس از ساعات اداری پیگیری کنند. به گفته وی، استان هرمزگان شرایط خاصی در توزیع برق دارد. گرمای هوا و کاهش ظرفیت تولید نیروگاهها باعث شده این شرکت به ناچار برای جلوگیری از خسارت به شبکه برق رسانی، مدیریت اضطراری بار را در دستور کار قرار دهد.