مهم ترین نقش معاونت برنامه ریزی و تحقیقات تشخیص اولویت ها با توجه به محدودیت ها است.

مهندس کردی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت که در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد. طی سخنانی اساس توسعه و پیشرفت جوامع را تغییر و تحول عنوان کرد و با تاکید بر غنیمت شمردن فرصتها، نقش معاونت برنامه‌ریزی را در شرایط کنونی تاثیر […]

مهندس کردی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت که در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد. طی سخنانی اساس توسعه و پیشرفت جوامع را تغییر و تحول عنوان کرد و با تاکید بر غنیمت شمردن فرصتها، نقش معاونت برنامه‌ریزی را در شرایط کنونی تاثیر گذار دانست و افزود: مهمترین نقش این معاونت تشخیص اولویت‌ها با توجه به محدودیت ها است.

به گزارش پایگاه خبری برق منطقه ای تهران(تابش)؛ مهندس کردی با بیان این مطلب که نمی توان شرکت را بدون ارتباط موثر با ذینفعانش اداره کرد ، افزود : ضرورت دارد در موضوعاتی چون تامین منابع مالی ، مشارکت های مالی و … تحولات جدیدی رخ دهد، در کنار این تحولات ، تعامل و ارتباط بیشتر با وزارت نیرو ، توانیر و … نیز ضروری تر از گذشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران در ادامه ضمن تاکید بر دقت بیشتر در برنامه ریزی ها و اولویت بندی ها ، اظهار داشت : برای تغییرات در صورت کفایت از ظرفیت های داخلی شرکت استفاده می کنیم.

مهندس کردی در پایان سخنانش از معاونت بهره برداری به خاطر زحمات شبانه روزی برای عبور از پیک بار امسال قدردانی کرد.

در این مراسم، با اهدای لوح از تلاش های دکتر بختیار ظهوری زنگنه ، قدردانی و با صدور حکمی مهندس احمد حکمت پور به عنوان معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت معرفی گردید.