مراسم تکریم و معارفه مدیران توزیع برق شهرستان های انار و شهربابک برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران توزیع برق شهرستان های انار و شهربابک جداگانه در فرمانداری این شهرستان ها و با حضور فرماندار ، معاون مالی و پشتیبانی ،معاون هماهنگی برق شهرستان ها، مدیر دفتر روابط عمومی و جمعی از مسئولین محلی انجام پذیرفت .

به گزارش برقاب،,مراسم تودیع و معارفه مدیران توزیع برق شهرستان های انار و شهربابک  جداگانه در فرمانداری این شهرستان ها و با حضور فرماندار ، معاون مالی و پشتیبانی ،معاون هماهنگی برق شهرستان ها، مدیر دفتر روابط عمومی و جمعی از مسئولین محلی انجام پذیرفت .
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، در مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع برق انار ، فرماندار این شهرستان از زحمات و خدمات مهندس وحید افشار در توزیع برق انار تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین استانی ، شهرستان انار و با تلاش های مدیریت جدید و کارکنان توزیع برق شهرستان بتوانیم با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قابل بهبود خدمتگزار مردم شریف شهرستان باشیم .
در ادامه مهندس محمدرضاعرب زاده معاون هماهنگی برق شهرستان ها ضمن اشاره به نقش حیاتی برق در زندگی امروز خاطر نشان کرد : توزیع برق شمال استان با بیش از  هفتصد هزار مشترک در سطح استان  یکی از شرکت های خدمات رسان در سطح کشور است که در تامین برق پایدار برای مشترکین شریف و نجیب شمال کرمان تلاش می کند .
در پایان نیز طی ابلاغی از سوی مهندس سلیمانی مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان،  مهندس محمدحسین باقرپور بعنوان مدیر برق شهرستان انار منصوب و از زحمات مهندس وحید افشار مدیر سابق این امور تقدیر و تشکر بعمل آمد .شایان ذکر است که نظیر این مراسم در فرمانداری شهربابک نیز برگزار و مهندس وحید افشار به عنوان مدیر جدید برق شهربابک منصوب و معارفه شد.