از سوی استانداری سمنان اعلام شد؛

متوسط زمان پاسخگویی شرکت توزیع برق استان به شکایات مردمی دو روز است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان براساس گزارش دریافتی از سامانه سامد، عملکرد شرکت توزیع برق استان را در شش ماهه اول امسال ارائه کرد.

محمود قدرتی، با اشاره به رسالت و اهداف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد ، در ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و دولت، بیان کرده است: مجموع موارد ثبت شده در این سامانه مربوط به شرکت توزیع برق استان سمنان، ۳۳ مورد است که ۲۴ پاسخ مثبت، دو پاسخ منفی، شش مشاوره و یک مورد بایگانی ثبت شده است.

وی با تاکید بر پاسخگویی سریع، دقیق و به موقع به مطالبات مردمی، خاصه رسیدگی به شکایات، زمان مطلوب جهت پاسخگویی و تعیین تکلیف نهایی درخواست ها و شکایت ها از مبادی مختلف مانند مراجعات حضوری، تلفنی، وب سایت، ایمیل و سامد را کمتر از هفت روز اداری اعلام و اظهار کرده است: از مجموع ۳۳ مورد ثبت شده مربوط به شرکت توزیع برق در سامانه سامد، ۲۶ درخواست و هفت مورد شکایت می باشد که متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها ۲.۱ و شکایت ها دو روز است.

وی همچنین ضمن قدردانی از مدیرعامل و دست اندرکاران سامانه سامد در شرکت توزیع برق استان تصریح نموده است: به منظور تحقق حقوق شهروندی، جلب رضایت ارباب رجوع و بهبود خدمات و فرآیندها، تداوم این عملکرد مناسب مورد انتظار است.