لزوم مدیریت مصرف برق طی روزهای پیش رو

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گزارش روابط عمومی شرکت، از همکاری شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق قدردانی کرده است.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به گزارش روابط عمومی شرکت، از همکاری شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق قدردانی کرده است. او تأکید کرده است که اجرای طرح‌های مدیریت پیک تا پانزدهم شهریورماه با جدیت ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تأکید کرده است که همکاری شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف برق بسیار ارزشمند است و باید قدردانی شود. او اعلام کرده است که در سال گذشته نیز با همکاری مردم و کارکنان توزیع برق پایتخت، توانستند بدون هیچ اختلالی در تامین برق شهری تابستان را سپری کنند. این نشان می‌دهد که تعهد و آگاهی عمومی و همراهی مردم در راستای تحقق اهداف ملی بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با توجه به پیش‌بینی های هواشناسی و تداوم موج گرما در هفته جاری، تأکید کرده است که نظارت بر روند اجرای طرح های مدیریت مصرف برق تا نیمه شهریورماه با جدیت ادامه خواهد داشت. وی از مشترکان بزرگ اداری، تجاری و صنعتی درخواست دارد که با تداوم همکاری خود به حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات به مشترکان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین به برگ زرین دیگری در کارنامه عملکرد وزارت نیرو در حوزه کنترل پیک بار و حفظ پایداری شبکه برق در سال جاری اشاره کرده است. او بیان کرده است که این موفقیت بدست آمده به دلیل تلاش شبانه روزی همکاران خود در توزیع برق پایتخت و همراهی مردم تهران است. این نشان می‌دهد که همدلی و همراهی مردم و تعهد و آگاهی عمومی بسیار مهم است.