کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور

در پایان ماه جاری، کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور که نشان دهنده توان شرکت های ایرانی در ساخت و تعمیرات این دستگاه حساس و حیاتی در صنعت برق است، در تهران برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری توانیر، مهمترین رویداد تخصصی صنعت برق در حوزه ترانسفورماتور، ۲۹ مهر ماه جاری با حضور بیش از ۵۰۰ کارشناس […]

در پایان ماه جاری، کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور که نشان دهنده توان شرکت های ایرانی در ساخت و تعمیرات این دستگاه حساس و حیاتی در صنعت برق است، در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مهمترین رویداد تخصصی صنعت برق در حوزه ترانسفورماتور، ۲۹ مهر ماه جاری با حضور بیش از ۵۰۰ کارشناس و محقق حوزه ترانسفورماتور کشور برگزار می شود.

در این رویداد که هشتمین دوره آن به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، به صورت وب کنفرانسی برگزار می شود، قرار است محققانی از کشورهای اوکراین و آلمان نیز حضور داشته باشند.

برپایه این گزارش، طراحی و تولید، تست، نصب  و بهره برداری، حمل و نقل، تجهیزات حفاظتی، مدیریت عمر ترانسفورماتور، تعمیرات و تجهیزات جانبی از محورهای این کنفرانس به شمار می رود.

در هشتمین دوره کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور ایران، از بین ۷۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه این رویداد، ۲۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته، ارایه خواهد شد.

این گزارش می افزاید:  با توجه به اهمیت و نقش موثر ترانسفورماتور قدرت و توزیع در شبکه و حجم بسیار بالای سرمایه گذاری در این بخش، بررسی تحقیق و مطالعه در سطح منطقه ای و بین المللی با استفاده از متخصصین داخلی و خارجی، دانشگاهها و مراکز تولید ترانسفورماتور برای صنعت برق اجتناب ناپذیراست.