تقدیر ویژه از دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

با اهداء لوح تقدیر از سوی محمد علی اکبری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر از جواد لطفی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به جهت اقدامات شایسته شاخص اطلاع رسانی در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۲ تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به جهت اقدامات شایسته شاخص اطلاع‌رسانی در تابستان ۱۴۰۲ تقدیر ویژه شد.

دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

با اهدای لوح تقدیر از سوی محمدعلی اکبری مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر از جواد لطفی مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به جهت اقدامات شایسته شاخص اطلاع‌رسانی در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت مردم در مدیریت مصرف و کاهش چشمگیر مصرف انرژی در دوره اوج بار تابستان ۱۴۰۲ تقدیر شد.

در بخشی از تقدیرنامه محمدعلی اکبری آمده است:
اینک که از تابستان ۱۴۰۲ با مجموع اقدامات فرهنگی و هنری و اطلاع‌رسانی با سربلندی گذر نمودیم و با تأمین برق پایدار مشترکین، رضایت هم‌وطنان عزیزمان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه کشور محقق گردید، وظیفه خود می‌دانم از همدلی و تلاش‌های ستودنی دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان که شایسته تقدیر ویژه هست سپاسگزاری و قدردانی نمایم، امید که این همت و تلاش ذخیره آخرتمان باشد که بقیه الله خیر لکم آن کنتم مؤمنین.

انتهای پیام/