مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

شناسایی ۳۰۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال بیش از 3000 فقره انشعاب غیر مجاز در استان زنجان شناسایی شد که از این تعداد انشعاب، 2 هزار و 730 فقره به مجاز تبدیل شده است.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: بیشترین تعداد انشعاب غیر مجاز شناسایی شده در بین شهرهای استان به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و آببر می باشد.

وی افزود: امسال بالغ بر ۴ هزار دستگاه کنتور خراب در استان تعویض گردیده و بیشترین تعداد کنتورهای خراب نیز به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و آببر می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۹ هزار انشعاب آب جدید در استان زنجان واگذار شده و تعداد کل انشعابات آب استان به بیش از ۴۲۷ هزار فقره رسیده است.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: در حوزه فاضلاب نیز امسال با رشد دو برابری واگذاری انشعاب فاضلاب، بیش از ۴ هزار فقره انشعاب در استان زنجان نصب گردیده و هم اکنون تعداد کل آحاد فاضلاب در استان زنجان به بیش از ۱۱۰ هزار فقره می رسد.

این مسئول به ارائه معافیت های حق انشعاب برای گروه های آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز اشاره کرده و گفت: طی سال جاری تعداد ۳۵۸ فقره انشعاب برای مساجد، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار گردیده است.