در هفته دولت افتتاح می شوند؛

شش پروژه برق رسانی در عرصه صنعت توزیع برق شهرستان مهدیشهر

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت امسال، شش پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

حسین حافظی گفت: دو پروژه اصلاح شش هزار و ۵۷۰ متر شبکه فشارضعیف سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار در شهرهای مهدیشهر و شهمیرزاد با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال از جمله پروژه های افتتاحی به شمار می روند.

وی افزود: پروژه احداث دو هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ فیدر بیمارستان و چاه های آب شرب این شهرستان با مبلغ شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، پروژه دیگری است که درهفته دولت بهره برداری خواهد شد.

وی باعنوان این که پـروژه توسعه دو هزار و ۳۶۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی برای تامین برق متقاضیان جدید در سطح شهرستان با هزیـنه یک میلیارد ریـال افتتاح می شود تصریح کرد: پروژه نصب یک دستگاه ترانس با ظرفیت قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر و احداث شبکه فشارمتوسط هوایی برای تامین برق ساختمان جهاد با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و پروژه بهینه سازی شبکه فشارمتوسط منطقه لیتو با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، در فهرست پروژه های افتتاحی هفته دولت سال جاری قرار دارند.

حافظی اضافه کرد: به منظور بهره برداری از این تعداد پروژه ، ۴۴ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال اعتبار پیش بینی و صرف شده است.