رونمایی از اپلیکیشن همراه آب هرمزگان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور

در مراسمی با حضور اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اپلیکیشن همراه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان رونمایی شد.

این مراسم در محل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برگزار شد.
اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم با قدردانی از طراحی این برنامه افزود: هدف آبفای کشور تسهیل خدمات رسانی به مردم و خدمات غیر حضوری است که این برنامه نیز با همین هدف طراحی و در دسترس مشترکان قرار گرفت.
در این مراسم همچنین عبدللحمید حمزه پور نیز با اشاره به برنامه همراه آب گفت: با طراحی اپلیکیشن همراه آب تمامی خدمات ۲۲ گانه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر این بستر ارائه می‌شود. مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با نصب برنامه “همراه آب” می‌توانند به‌صورت آنلاین از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوند.
وی افزود: مشترکین با نصب برنامه  “همراه آب” علاوه بر دریافت خدمات قابل‌ارائه از مجاری یاد شده ، می‌توانند از طریق برنامه  “همراه آب”  به امکاناتی از جمله پرداخت قبوض آب، درخواست انشعاب ، تغییر ظرفیت قراردادی، جمع‌آوری انشعاب، تغییر کاربری، تغییر تعداد واحد، تغییر وضعیت فاضلاب، درخواست تفکیک، مشاهده آخرین بدهی، مشاهده صورت‌حساب المثنی، درخواست رسیدگی به قبض، تغییر نام، تغییر قطر، تعویض کنتور، آزمایش کنتور، جابه‌جایی کنتور، قطع موقت انشعاب، وصل مجدد انشعاب دست پیدا کنند.
شایان‌ ذکر است، مشترکین می‌توانند برنامه همراه آب را از “بازار” و یا وب‌سایت شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به آدرس https://abfahormozgan.com/ اقدام و بروی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنند .
هدف از راه اندازی این اپلیکیشن تسهیل خدمات آبرسانی و کاهش هزینه های دریافت خدمات مربوطه می باشد.