روشنایی معبر پادگان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از ادامه روند احداث روشنایی معبر پادگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، حسین سهیل با اعلام این‌که پروژه تامین روشنایی معبر پادگان با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیارد ریال توسط امورهای برق فرهنگ و اشراق در دست احداث است گفت: با توجه به اینکه معبر جدید از داخل پادگان ارتش احداث و به معابر شهر افزوده شد که پیش از این هیچگونه زیرساخت و شبکه برقی در این منطقه وجود نداشت و به همین سبب شبکه جدیدی برای این معبر طراحی و در کوتاه‌ترین زمان توسط همکاران توزیع برق استان زنجان اجرا شد.

سهیل از احداث ۴۵۰متر شبکه فشار متوسط در این پروژه خبر داد و افزود: معبر جدیدالاحداث پادگان در حدفاصل شهرک نصر تا شهرک غرب قرار دارد و به همین سبب در محدوده دو امور برق فرهنگ و اشراق واقع شده و اجرای پروژه نیرورسانی و روشنایی این معبر توسط این دو امور در دست احداث است که خوشبختانه با توجه به همکاری‌های منساب این دو امور پروژه در مراحل نهایی قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تعداد پایه‌های روشنایی جانمایی و نصب شده در این پروژه را ۱۵۰ اصله شمرد و اضافه کرد: طراحی و اجرای روشنایی این معبر به طول ۵۶۰۰متر با توجه به شرایط جغرافیایی و قرارگرفتن این معبر در گذرگاه منطقه نظامی با دقت و ظرافت بالایی اجرا شده است. این معبر پس از بهره‌برداری بار ترافیکی معابر دیگر شرق به غرب شهر را کاهش خواهد داد و می‌تواند یکی از معابر بسیار مهم شهر زنجان باشد و از این‌رو سعی شد با استفاده از جدیدترین تجهیزات و پایه‌های روشنایی علاوه بر کارایی بالا و کمترین تلفات انرژی از نظر مبلمان شهری نیز مناسب و چشمگیر باشد.

گفتنی است پروژه معبر پادگان حدفاصل شهرک نصر تا شهرک غرب به طول حدود یک‌کیلومتر از چند سال پیش آغاز شده است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.