خط انتقال آب قوچان توسط مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای‌ کشور بازدید شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در معیت دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سید ابراهیم علوی مدیرعامل آبفا خراسان رضوی از خط انتقال آب سد تبارک به شهر قوچان بازدید کرد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در معیت دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سید ابراهیم علوی مدیرعامل آبفا خراسان رضوی از خط انتقال آب سد تبارک به شهر قوچان بازدید کرد.
در این بازدید “اتابک جعفری” با اشاره به تاکید وزیر نیرو در خصوص تامین آب شرب سالم و پایدار شهرها و روستاهای کشور گفت: تمام توان خود را با همه کمبودها در بخش مالی پروژه‌ها بکار گرفته ایم تا کمترین تنش را داشته باشیم.

وی پدیده خشکسالی‌ چند سال اخیر در شرق کشور به ویژه خراسان رضوی را یکی از مهم‌ترین تهدیدهای جدی دانست و گفت: این تهدید با مدیریت جهادی مدیران و همکاران صنعت آب در این استان به فرصت همدلی تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین در خصوص تامین آب در بخش شرب تبدیل شده است.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خراسان رضوی پروژه خط انتقال آب از سد تبارک به شهر قوچان به طول ۲۳کیلومتر هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.