خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیل و طوفان به شبکه و تاسیسات توزیع برق سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از خسارت به شبکه و تاسیسات توزیع برق به دلیل وقوع طوفان و سیل خبر داد. سید محمد موسوی زاده با بیان این که طی هفته گذشته و به دلیل بروز طوفان و سیلاب، قسمتی از خطوط برق رسانی استان آسیب دیده و بلافاصله توسط همکاران عملیاتی این شرکت اشکالات […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از خسارت به شبکه و تاسیسات توزیع برق به دلیل وقوع طوفان و سیل خبر داد.

سید محمد موسوی زاده با بیان این که طی هفته گذشته و به دلیل بروز طوفان و سیلاب، قسمتی از خطوط برق رسانی استان آسیب دیده و بلافاصله توسط همکاران عملیاتی این شرکت اشکالات رفع وشبکه برق دار شده است گفت: در مناطقی شامل بیارجمند، ایوانکی، گرمسار، میامی، کهن آباد، بسطام و مجن، در اثر ناهنجاری جوّی، قسمتی از تاسیسات توزیع برق دچار آسیب دیدگی شده است.

وی تصریح کرد: به علّت حادثه طوفان و سیل در مناطق مورد اشاره، دو هزار و ۱۰۰ متر شبکه توزیع برق، ۲۶ اصله پایه های فشار متوسط، فشار ضعیف و تلسکوپی فلزی، یک دستگاه سکسیونر و ۱۱ ایستگاه هوایی توزیع برق دچار آسیب شده و به همت واحدهای اجرایی این شرکت خسارات وارده ترمیم و در کوتاه ترین زمان ممکن، برق مشترکان وارد مدار شده است.

وی خاطر نشان کرد: خسارات وارده به خطوط برق رسانی و تاسیسات توزیع برق به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.