خانواده معظم شهدا اسطوره های نظام اسلامی هستند

خانواده معظم شهدا اسطوره های نظام اسلامی هستند و اصل رسالت ما در دوران کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در همایش تقدیر از ایثارگران صنعت آب وبرق هرمزگان که در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام، مدیران عامل صنعت آب و برق هرمزگان و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد گفت: باید فرهنگ دوران دفاع مقدس را به نسل های جدید به درستی منتقل کنیم استفاده از ظرفیت راهیان نور که به گفته رهبر انقلاب یک فناوری است ، همین همایش ها و جلسات در انتقال ارزش های انقلاب بسیار موثر است.

سید یعقوب محمد مرادی ادامه داد: تا کنون کتاب های زیادی با محوریت دفاع مقدس نوشته شده است که جای کار و فعالیت در این خصوص خیلی زیاد است و ما شاید تنها بتوانیم گوشه ای از فرهنگ و رخداد های آن ایام را منتقل کنیم و وظیفه ای که برعهده داریم را ادا نماییم.

وی یاد آور شد: وقتی استکبار متوجه رویش انقلاب اسلامی شد سریع راه های مقابله با آن را در پیش گرفت کشوری که به تازگی در آن انقلاب رخ داده ، ارتش هنوز ساماندهی لازم را به دست نیاورده و سپاه و بسیج نیز هنوز قوام لازم را کسب نکرده اند یکباره با جنگ مواجه می شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران تصریح کرد: همه محاسبات دشمن برای حمله به کشور کاملا دقیق بود و باید بدانیم که در آن زمان صدام یکی از قویترین نیروهای زمینی در منطقه برخوردار بود و از این حیث بی نظیر بود.

محمد مرادی ادامه داد: دفاع مقدس ما در واقع یک معجزه بود جنگی که ما طی هشت سال با آن درگیر بودیم در حالی کارنامه اش بسته شد که غیر از آسیب های زیر ساختی که به کشور وارد آمد و شهدای عزیزی که تقدیم انقلاب کردیم، حتی یک وجب از خاک آن را از دست ندادیم.

وی توضیح داد: تکلیف یکایک کسانی که در دوران دفاع مقدس حاضر بودند تازه بعد از آن دوران شروع شده است. تکلیف با آن هایی است که این نعمت بزرگ دفاع مقدس را لمس کرده و چشیده اند چرا که ما اعتقاد داریم دفاع مقدس یک دانشگاه عالی است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در پایان گفت: خانواده معظم شهدا اسطوره های نظام اسلامی هستند اصل رسالت ما در دوران کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ما باید به فرمان رهبری لبیک بگوییم که فرمودند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.