حراست و صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی سازمان در راس وظایف حراست است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان به مناسبت روز حراست در دیدار با مدیر وکارکنان حراست این شرکت گفت: حراست شرکت با توجه به وظیفه ذاتی خود حراست و صیانت از سرمایه های معنوی و مادی سازمان را بر عهده دارد که این سرمایه ها شامل سرمایه های انسانی، تجهیزات، اسناد و مدارک و ... می شود.

حراست و صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی سازمان در راس وظایف حراست است

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی در دیدار خود با مدیر و کارکنان حراست و امور محرمانه این شرکت گفت : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، حراست موضعی است که قرار گرفتن در آن مسئولیتی خطیر را متوجه هر فرد می‌کند چراکه می‌بایست آن‌چنان قوی و قدرتمند عمل کند که خود در مسیر تهمت و اتهام قرار نگیرد.

وی تصریح کرد: نیروی متخصص و تربیت شده در حراست باید فردی متعهد به باورها، هویت ملی، ارزش های مذهبی جامعه و خدمتگذار مردم باشد. حراست و صیانت از سرمایه‌های معنوی و مادی سازمان در راس وظایف حراست است.

سلیمانی گفت: حراست مشاور، امین و چشم بینای مدیر است و در تمامی امور باید تقوا و اخلاق انسانی را مدنظر قرار دهد و قضاوت هایش بر اساس شنیده ها و تصمیمات عجولانه نباشد، بلکه با تحقیق و تفحص کامل در جهت اصلاح و جلوگیری از فساد و ارتقاء و رشد مجموعه شرکت یا سازمان گام بردارد.

وی افزود: یکی از وظایف مهم حراست این است که موانع را از جلوی پای مدیریت مجموعه، کارکنان بردارد تا سازمان بتواند در مسیرارتقاء ونیل به اهداف عالی خود حرکت کند.
در این مراسم با اهداء شاخه گل از خدمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان دفتر حراست تجلیل شد. .