جوشکاری ترانسفورماتورهای پست های هوایی خلخال جهت جلوگیری از سرقت

رسول زارع مدیر برق خلخال گفت : پدیده سرقت لوزام و تجهیزات از شبکه های توزیع نیروی برق امروزه به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است که نه تنها به شرکتهای توزیع نیروی برق مستقیما آسیب های جدی می رساند بلکه موجب آسیب جدی به وسایل و تجهیزات الکتریکی مشترکان می شود. به گزارش […]

رسول زارع مدیر برق خلخال گفت : پدیده سرقت لوزام و تجهیزات از شبکه های توزیع نیروی برق امروزه به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است که نه تنها به شرکتهای توزیع نیروی برق مستقیما آسیب های جدی می رساند بلکه موجب آسیب جدی به وسایل و تجهیزات الکتریکی مشترکان می شود.
به گزارش روابط عمومی توریع برق اردبیل، رسول زارع اظهارداشت :  در راستای ایمن سازی پستهای هوایی وجلوگیری از سرقت تجهیزات پستهای برق خلخال، جوشکاری پایه های ترانسفورماتورها به سکوهای مربوطه ، نصب قفل بر روی درب ترانسفورماتورها در دستور کار این مدیریت قرار گرفت ؛وترانسهای پستهای هوایی مسیر فیدر ۵  جوشکاری شد.
زارع افزود: نظر به اهمیت موضوع وتسریع در ایمن سازی پستها، دوشنبه ۱۵ شهریور دو اکیب مجزا توانستند تعداد۱۳دستگاه پست هوایی را در مسیر فیدر ۵   جوشکاری نمایند.
مدیربرق خلخال افزود: در سالهای گذشته کلیه ترانسهای مسیر جاده سرچم محدوده تونل های ۱ الی ۱۲ جوشکاری وترانسهای مسیر جاده الماس نیز به مهره های ضد سرقت مجهز شده بودند .
وی خاطرنشان کرد: شهروندان  و هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده موارد نا ایمن ، برق های غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازه گیری، سرقت تجهیزات برق و سایر موارد در حوزه برق با فوریتهای برق  ۱۲۱تماس گرفته و موارد مشکوک را گزارش دهند .