یک دستگاه حفاری ضربه ای در ورامین توقیف شد

مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا از توقیف یک دستگاه حفاری ضربه ای در اراضی تقی آباد شهرستان از توابع بخش جواد آباد در شهرستان ورامین خبر داد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا از توقیف یک  عدد دستگاه حفاری ضربه ای در اراضی تقی آباد شهرستان از توابع بخش جواد آباد در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “محمد رضا گیتی پژوه” با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای وظایف ذاتی این امور در خصوص حفاظت از مخازن آب‌های زیرزمینی و مجاری آب‌های سطحی در گشت زنی اکیپ گشت و بازرسی این امور یک عدد دستگاه حفاری ضربه ای غیر مجاز در حال حفر چاه غیر مجاز، شناسایی و با اخذ دستور قضایی از جواد آباد، دستگاه مورد نظر توقیف و به پارکینگ امور منتقل گردید.

وی با بیان اینکه گروه های گشت و بازرسی با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب های سطحی و زیر زمینی را رصد و از این اقدام جلوگیری می نمایند، تاکید کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت با آن برخورد می شود.

گیتی پژوه در پایان خاطرنشان کرد: این امور به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می نماید.