تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، امروز با حضور مسئولان شرکت های آبفا خوزستان و اهواز مراسم تودیع دکتر حقیقی پور و معارفه مهندس عباسیان بعنوان سرپرست شرکت آبفا خوزستان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد. صادق حقیقی […]

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، امروز با حضور مسئولان شرکت های آبفا خوزستان و اهواز مراسم تودیع دکتر حقیقی پور و معارفه مهندس عباسیان بعنوان سرپرست شرکت آبفا خوزستان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
صادق حقیقی پور در این مراسم به تشریح عملکرد آبفا استان در دوران تصدی خود پرداخت و گفت : از سال ۹۶ تا ۹۹ ، حدود یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب در خوزستان اصلاح شد.
وی ضمن اشاره به توسعه بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای استان و بهسازی تلمبه خانه های فاضلاب، پیشبرد فیزیکی ۵ تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۳۰۰ هزار متر مکعب درشبانه روز را از دیگر اقدامات شرکت برشمرد.
وی یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی استان را از پرچالش ترین اقدامات این شرکت دانست و با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای چالاک سازی شرکت آبفا استان به منظور توسعه خدمات به مردم در شهرها و روستاها در حال انجام است گفت: یکی از الویت های این شرکت توسعه خدمات آبرسانی به روستاهای استان است که این نهضت با مجاهدت پرسنل آبفا تا رسیدن به اهداف تعیین شده همچنان ادامه دارد.
حقیقی پور در همین راستا آبرسانی به غیزانیه و روستاهای آنرا از عمده فعالیت ها پس از یکپارچه سازی عنوان و تصریح کرد: اجرای خط آبرسانی به طول ۶۵ کیلومتر و در کمتر از سه ماه را از افتخارات این شرکت دانست.
وی همچنین از دیگر افتخارات این شرکت طی مدت مسئولیت خود خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در دو بخش آب و فاضلاب در مرزهای شلمچه و چزابه دانست.
فرزان عباسیان نیز در این مراسم مهمترین هدف شرکت را توسعه و ارتقاء خدمات رسانی به مردم خوزستان عنوان کرد و خواستار همدلی، مشارکت و همکاری تمام دستگاه ها با آبفا استان برای رسیدن به این هدف شد.
عباسیان بر انسجام درون سازمانی و حرکت برنامه ریزی شده و هدفمند در پیشبرد برنامه ها برای موفقیت آبفا خوزستان در جهت خدمت رسانی به مردم تاکید و تصریح کرد: باید با همدلی و استفاده از پتانسیل داخلی شرکت و حضور جهادی همکاران در مسیر توسعه استان گام برداریم.
وی همچنین از عملکرد دکتر حقیقی پور تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن اهدا یک جلد قرآن مجید از تلاش های دکتر حقیقی پور در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت آبفا استان تقدیر و با اعطای حکم مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور آقای فرزان عباسیان بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان منصوب شد.