تقویت فشار آب شرب مشترکین چپکرود جویبار

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران از احداث ۵۰ کیلومتر خط انتقال ۳۵۰ میلی متری در منطقه چپکرود جویبار  برای تقویت فشار آب شرب مشترکین و گذر از تنش آبی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، مهندس حمیدرضا خدابخش پور با اعلام اخبر بالا افزود:  با اتمام […]

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران از احداث ۵۰ کیلومتر خط انتقال ۳۵۰ میلی متری در منطقه چپکرود جویبار  برای تقویت فشار آب شرب مشترکین و گذر از تنش آبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، مهندس حمیدرضا خدابخش پور با اعلام اخبر بالا افزود:  با اتمام این طرح ۳هزار مشترک  از آب شرب کافی در فصل تابستان و پیک مصرف بهره مند می شوند.

وی، به اجرای طرح اصلاح خطوط انتقال آب به طول ۲۶ کیلومتر در مجتمع آبرسانی فرح آباد  ساری اشاره و تصریح کرد: تا کنون ۲۴ کیلومتر از این طرح اجرایی شد که با اتمام آن بر توان تامین آب شرب ساکنان۷ روستا تحت پوشش این مجتمع افزوده می شود.

مهندس خدابخش پور، با بیان اینکه در منطقه دودانگه شهرستان ساری نیز عملیات اصلاح خطوط انتقال آب از شیرین رود  با هدف آبرسانی به ۷ روستای این منطقه درحال اجراست، تصریح کرد: پیش بینی می شود ۱۳۰۰ مشترک از این طرح برخوردار شوند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران، اجرای عملیات لوله گذاری در منطقه پل سرا از توابع شهرستان تنکابن به طول ۲۵۰۰ متر، شکستگی خط انتقال ۴۰۰ میلی متری چشمه گردوگ و ایستگاه سنگ تجن،   تعویض پمپ چاه ۸-۵ مجتمع آبرسانی شهید اسفندیاری نکا با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه  و لوله گذاری به طول۱۵هزار متر با بهره مندی ۸ هزار مشترک در مجتمع آبرسانی منصور کنده بابل را از دیگر طرحهای آبرسانی درحال اجرا برای گذر از تنش آبی ۱۴۰۰ عنوان کرد.