تقدیر معاون رئیس جمهور ، از مدیر عامل شرکت آبفای استان سمنان

سید امیر حسین زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی لوح تقدیری از محمد طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان بپاس اقدامات موثر در پی گیری امورات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی آبفای استان سمنان، سید امیر حسین زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی لوح تقدیری از محمد طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان بپاس اقدامات موثر در پی گیری امورات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت تقدیر و تشکر نمود.

در قسمتی از تقدیر نامه آمده است : شهادت تجلی و تبلور غیرت در کمال هشیاری و نهایت آزادگی است ، شهیدان با دیدگانی نافذ ، در باغ دل آراء بهار به انتظار روئیت خورشید راد مردی و در شکوه قله شرف شکوفا شدند وسلام بر شهیدان که با سینه ای به وسعت هفت آسمان در کهکشان کرانه  نا پیدا ی عشق و دلدادگی به سوی معشوق ازلی و ابدی نماز عشق می گذارندو درود بر خادمین و خدمتگزاران آنان.

برای صعود به ملکوت اعلی و پرواز به سرزمین جاودانگی نیازی به پر و بال نیست عشق را می شود با خدمتگزاری به بهترین بندگان خداد معنا بخشید و تلاشهایتان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانمایه ستودنی و خدمات رسانی به خانواده معزز آنها در خور توجه و شایسته تقدیر است.

اینجانب همزمان با روز بزرگداشت شهداء از اقدامات موثر جنابعالی در پی گیری امورات ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار جهاد و شهادت در سازمان مربوطه تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

امید است فخراین خدمات ارزشمند بشارتی برای پاداش اخروی و سر بلندی دنیوی تان باشد.