تقدیر مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان از ریاست دادگاه و فرماندهی نیروی انتظامی بخش الوار گرمسیری

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از ریاست دادگاه عمومی و فرماندهی نیروی انتظامی بخش الوار گرمسیری به دلیل حفظ امنیت شبکه برق ناحیه شمال قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ با اهدای لوح تقدیر به حسن سپهوند رئیس دادگاه عمومی، سروان مهران امیر پور فرماندهی، ستوانیکم علی بیرانوند و استوار دوم صادق ولی زاده از پرسنل نیروی انتظامی بخش الوار گرمسیری، از تلاش ها و همکاری آنها در حفظ امنیت شبکه برق ناحیه شمال و دستگیری سارقین دکل های برق و برگرداندن تجهیزات به سرقت رفته به این شرکت تقدیر کرد.
در بخشی از لوح تقدیر اهدایی محمود دشت بزرگ به ریاست دادگاه عمومی بخش الوار گرمسیری آمده است:
بدین وسیله از مساعی و زحمات جهادگونه جنابعالی در راستای تعامل و همکاری مستمر با شرکت برق منطقه ای خوزستان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی حسن عاقبت و توفیق روز شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین مسئلت می نمایم.
سید حجت اله موسوی سرپرست روابط عمومی و محسن مرادی مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه ای خوزستان به نیابت از مدیرعامل، با حضور در بخش الوار گرمسیری از تلاش های حافظان امنیت و همکاری آنها در حفظ پایداری شبکه برق قدردانی و لوح تقدیرهای اهدایی را تقدیم آنها کرد.