تقدیر وزیر نیرو از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در همدان

وزير نيرو طي پيامي ضمن اشاره به پيشرفت قابل قبول و 40 درصدي پروژه هاي آبرساني  به روستاهاي محروم استان از اهتمام مجريان اين طرح تقدير کرد.
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان،علی اکبر محرابیان در این پیام با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم نسبت به محرومیت زدایی، ارتقاء و توسعه خدمات آبرسانی و پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در جای جای نقاط ایران، عنوان کرده است: بر اساس برنامه تدوین شده در این راستا، جهاد آبرسانی در بیش از ۷ هزار روستای محروم و دارای تنش آبی کشور در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.
در متن این پیام آمده است: با عنایت به اهتمام دولت مردمی سیزدهم نسبت به محرومیت زدایی و ارتقاء و توسعه خدمات آبرسانی، پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در ۷۱۳۸ روستای محروم و دارای تنش آبی کشور، با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب جهاد آبرسانی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.
بر اساس بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های مذکور در استان  همدان ۴۰ درصد می باشد عملکرد آن استان در تکمیل پروژه های محرومیت زدایی مطلوب ارزیابی شده است.
نظر به پیام مذکور؛ فرهاد بختیاری فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز ضمن تقدیر از پیگیری های انجام شده از سوی مجریان امر اظهارداشت: در نظر داریم ترتیبی اتخاذ گردد تا در راستای افزایش رضایتمندی مردم، در تکمیل و بهره برداری از پروژه های آبرسانی با اولویت روستاهای فاقد آب تسریع صورت پذیرد.