تعیین حد بستر رودخانه های هرمزگان

شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان طی اطلاعیه ای حد بستر و حریم برخی از رودخانه‌های استان هرمزگان با یک ماه مهلت اعتراض را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان، حد بستر و حریم رودخانه‌های چاه اسماعیل، تیرور، گوربند، حاجی خادمی، مهنو، نوبند، دمشهر، هیوه ای، دره سوراغ وجگین اعلام […]

شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان طی اطلاعیه ای حد بستر و حریم برخی از رودخانه‌های استان هرمزگان با یک ماه مهلت اعتراض را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان، حد بستر و حریم رودخانه‌های چاه اسماعیل، تیرور، گوربند، حاجی خادمی، مهنو، نوبند، دمشهر، هیوه ای، دره سوراغ وجگین اعلام شده است.

 متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع کلیه مالکین اراضی و باغات و ابنیه های واقع در مجاورت رودخانه های  چاه اسماعیل، تیرور، گوربند، حاجی خادمی، مهنو، نوبند، دمشهر، هیوه ای، دره سوراغ و جگین می رساند؛ حد بستر و حریم رودخانه های  چاه اسماعیل، تیرور، گوربند، حاجی خادمی، مهنو، نوبند،دمشهر،هیوه ای،دره سوراغ و جگین در اجرای مفاد ماده ۳ آیین نامه اجرایی نحوه تعیین حد بستر و حریم رودخانه ها مصوب سال ۱۳۷۹ هیات وزیران تعیین و مشخص شده است.

بایسته است ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار این آگهی با مراجعه به سایت شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان؛ ضمن آگاهی از میزان بستر و حریم تعیین شده در صورت اعتراض به آن ؛ مراتب را به امور آب شهرستان مربوطه ارسال نمایید تا در کمسیون مربوطه ( کمیسیون ماده سه آیین نامه اجرایی نحوه تعیین حد بستر و حریم رودخانه ها مصوب سال ۱۳۷۹ هیات وزیران ) مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

بدیهی است در صورتی که در زمان مقرر درخواست و مدرکی در قالب اعتراض به امور آب شهرستان مربوطه ارائه نگردد؛  بستر و حریم تعیین شده قطعی تلقی شده و با متخلفین برابر مقررات قانونی برخورد خواهد شد.