تصویب ۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آب و فاضلاب شهرستان فومن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از تصویب ۷۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه آب و فاضلاب شهرستان فومن طی سال جاری خبر داد. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ سید محسن حسینی در جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار گیلان و فرماندار […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از تصویب ۷۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه آب و فاضلاب شهرستان فومن طی سال جاری خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ سید محسن حسینی در جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار گیلان و فرماندار فومن، با اعلام این خبر گفت: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۵۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای بخش آب شرب شهرستان فومن تصویب شد.
وی افزود: همچنین ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر فومن به تصویب رسید که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اینکه در سال جاری جهت احداث مجتمع های آبرسانی و تاسیسات تک روستایی اعتباری معادل ۲۵ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی برای شهرستان فومن تصویب شد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این اعتبار تخصیص پیدا کرده که پروژه بزرگ آبرسانی به نواحی فومن و شفت در قالب همین اعتبار در دست اجراست.
حسینی همچنین از تصویب ۷۹۳ میلیون تومان اعتبار به منظور اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی شهرستان فومن خبر داد.
وی اشاره ای به اعتبارات سال گذشته این شهرستان داشت و گفت: در سال ۹۹ مجموع اعتبارات مصوب فومن از منابع ملی و استانی ۹ میلیارد تومان بود که از این اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

 

رفع مشکل آب شرب شهر دیلمان

نوسانات آب شرب یکهزار و ۵۰۰ مشترک شهر دیلمان برطرف شد.

مدیر امور آبفای شهرستان سیاهکل گفت: با تعویض پمپ و موتور شناور ایستگاه پمپاژ چاه باباولی شهر دیلمان، نوسانات آب شرب این تعداد از مشترکین مرتفع شد.
مقداد ابراهیمی، هزینه انجام این عملیات را بیش از ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.