تجلیل از حامیان طرح محسنین و ایتام در شرکت برق منطقه ای سمنان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به همراه رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان و هیأت همراه ، با حضور در شرکت برق منطقه ای سمنان و دیدار با مدیر عامل و کارکنان این شرکت از شرکت کنندگان در طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل نمود. مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و […]

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به همراه رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان و هیأت همراه ، با حضور در شرکت برق منطقه ای سمنان و دیدار با مدیر عامل و کارکنان این شرکت از شرکت کنندگان در طرح اکرام ایتام و محسنین تجلیل نمود.

مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان در ابتدای این نشست ، ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مدیر کل و دیگر مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در شرکت برق اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی (ره) همیشه پرچمدار فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه ، بوده است.

مهندس صباغ با اشاره به کمک های خیرخواهانه کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان گفت : پرسنل این شرکت در کنار خدمت رسانی به مردم به عنوان وظیفه شغلی خود ، توفیقات خوبی به واسطه مشارکت و همراهی در کمک های مومنانه به نیازمندان حاصل نموده اند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تعامل و همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بتوان اقدامات ارزشمند بیشتری در مسیر کمک به مستمندان به انجام رساند.

محسن مسعودیان راد ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز ضمن تشکر و خداقوت به مجموعه مدیریت و پرسنل شرکت برق منطقه ای سمنان از توجه ویژه کارکنان این شرکت به نیازمندان و کمک های خیرخواهانه آنان تقدیر و سپاسگزاری نمود.

وی با اشاره به طرح جهاد روشنایی در روستاها و ایجاد و نصب پنل های خورشیدی در بعضی از مناطق دورافتاده و محروم استان توسط صنعت برق، گفت : انجام این طرح، کمک ارزشمندی به نیازمندان مناطق محروم و رفع محرومیت زدایی می نماید.

در ادامه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به اتفاق همراهان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با حضور در محل کار تعدادی از پرسنل این شرکت که در طرح محسنین و کمک به ایتام مشارکت دارند با اهداء شاخه گلی از همراهی خیرخواهانه آنان تقدیر و تشکر نمودند.