در دیدار مهندس سلیمانی با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان عنوان شد:

بودجه عمرانی برای توسعه و احداث زیرساخت های شبکه برق درشمال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی  ضمن تبریک انتصاب وی با بیان اینکه برق یکی از صنایع زیرساخت و شرکت های توزیع  از بزرگترین دستگاه های خدمت رسانی در سطح کشور هستند بر ضرورت تخصیص بودجه  عمرانی برای توسعه و احداث زیرساخت های شبکه توزیع برق در شمال استان تاکید کرد.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، مهندس محمد سلیمانی در دیدار با  محمدرضا وحیدی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان استان خواستار تخصیص بودجه عمرانی  از سرفصل منابع استانی برای رفع مشکلات شبکه توزیع برق شمال استان ، اصلاح شبکه ، فرسودگی تجهیزات ، تقویت زیرساخت ها و نیز تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شد.

وی بااشاره به اینکه تعداد مشترکین فاقد شبکه برق در حال افزایش می باشد اظهارداشت: به منظور تامین برق و روشنایی این مشترکین در بعضی از نقاط نیاز به احداث شبکه بوده که لازم است تا از طریق دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بودجه مناسب به این امر اختصاص یابد.

مهندس سلیمانی در بخش دیگری به چالش های صنعت برق ، نظیر انشعابات غیرمجاز، سرقت سیم ها و شبکه برق، فرسودگی شبکه  و در روشنایی  معابر اشاره کردو گفت: متاسفانه بخش قابل توجهی از بودجه شرکت به اصلاح و ترمیم شبکه سرقت شده اختصاص می یابد که این امر باعث کندی خدمت رسانی و احداث شبکه توزیع برای مشترکین جدید و اصلاح شبکه روشنایی معابرمی شود.

وی در پایان تخصیص اعتبارات مکفی از محل اعتبارات داخل استان جهت بازسازی و اصلاح شبکه های فرسوده و همچنین استفاده از اعتبارات ملی جهت احداث شبکه های جدید و تسریع خدمت رسانی به مشترکین خواستار شد.

محمدرضا وحیدی سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با تقدیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان و خدمت رسانی جهادی به مشترکین و همچنین تامین برق پایدار در پیک بار تابستان بر همکاری و تعامل با صنعت برق استان و تامین اعتبار لازم برای توسعه شبکه توزیع برق استان قول مساعد همکاری داد. شایان ذکر است که در این دیدار اصغر خالقی مدیر دفتر برنامه ریزی نیز مهندس سلیمانی را همراهی کرد.