برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت پاسخگویی ویژه اپراتورهای توزیع برق استان مرکزی

کارگاه آموزشی ارتقای مهارت پاسخگویی ویژه اپراتورهای توزیع برق استان مرکزی در اراک برگزار شد.

مدیر امور خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این دوره آموزشی گفت: فرایند پاسخگویی، فرایندی ارتباطی است که در آن مبدأ پاسخگو، پیام محتوای پاسخ و مقصد، مخاطب است و هدف آگاهی دادن به  مخاطب است و این ارتباط باید به نحو مؤثر اتفاق بیفتد.

فریدون حاتمی در ادامه به مهارت های ارتباط مؤثر اشاره کرد و افزود: ارتباط مؤثر تنها راه انتقال اطلاعات، پیش شرط هرنوع آموزش و تنها راه راهنمایی و کمک واقعی به دیگران است و این ارتباط نیازمند تکنیک و مهارت است.

وی اولین قدم در پاسخگویی مؤثر را شناخت واقعی از مسأله  دانست و افزود: چرا که یکی ازشایع ترین مشکلات، عدم فهم مسأله و شروع به پاسخگویی است و راه حل آن صبر در فهم و تحلیل مسأله است.

حاتمی اصل دیگر مهارت در پاسخگویی را  ارائه پاسخ صحیح ،کوتاه و هوشمندانه به مخاطبان دانست و افزود: پاسخگویی مناسب به مخاطبان نیازمند ممارست و تمرین  است .
در این دوره آموزشی “عباس منوچهری راد”مدرس این دوره به بیان اصول برقراری ارتباط موثر و مهارت های ویژه پاسخگویی پرداخت.