به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و دهه فجر؛

برگزاری مسابقات فوتسال با حضور پرسنل شرکت توزیع برق لرستان

به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال با حضور ۶۰۰ نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برگزار شد.

به گزارش برقاب،به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال با حضور ۶۰۰ نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در آیین اختتامیه این مسابقات که با حضور فرمانده بسیج مهندسی استان و جمعی از مدیران و معاونین شرکت توزیع برگزار شد، گفت: هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال با حضور ۶۰۰ نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق از سراسر استان برگزار گردید.

مهندس مهران امیری ادامه داد: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد همکاری و ایجاد فضای همدلی و افزایش روحیه کارکنان با شعار «ورزش، انرژی، همدلی» و با تجلیل از چهار تیم برتر به پایان رسید.

وی تصریح کرد: امیدواریم که چنین حرکت‌هایی علاوه‌بر بالا بردن روحیه و انگیزه‌ی پرسنل موجبات بالارفتن توان و قدرت افراد در خدمت‌رسانی به مردم را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در پایان خاطرنشان کرد: باید برای گسترش ورزش و حضور کارکنان و متخصصان ورزشکار در برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی در سطح شرکت‌های توزیع اقدامات شایسته‌ای پیاده‌سازی شود که این مهم روحیه و توان کاری را در بین کارکنان پرتلاش صنعت برق افزایش خواهد داد.

در ادامه‌ی این آیین دبیر ورزش روابط عمومی‌های صنعت برق کشور نیز ‌در سخنانی با بیان این‌که تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در فضای رقابتی سالم و در سایه همدلی و کار گروهی به رقابت پرداختند، اظهار داشت: این دوره از مسابقات شروع یک حرکت فرهنگی‌ورزشی بود که در آینده در سطح سایر شرکت‌های توزیع و مجموعه‌ی صنعت برق کشور و در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد.

سعید دولتشاه ادامه داد: در پایان تیم‌‌های امور یک شهرستان خرم‌آباد، حراست و امور محرمانه و امور دو شهرستان خرم‌آباد به ترتیب به مقام‌های برتر دست یافتند.

وی با اشاره به آمادگی و توان بالای نیروهای شرکت توزیع برق استان لرستان، تصریح کرد: کارکنان و متخصصان صنعت برق همواره در کنار فعالیت‌های فرهنگی، در مسیر شکوفایی اقتصادی کشور و خدمات رسانی به مردم گام‌های بزرگی برداشته و در این مسیر خوش درخشیده‌ا‌ند.