برگزاری سمینار آموزشی نظام پیشنهادها در توزیع برق شمال استان

این سمینار آموزشی با حضور دبیران کارگروه های فرعی و کارشناسان و دیگر همکاران در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

مدیردفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در حاشیه این سمینار آموزشی گفت: افزایش آگاهی مدیران وکارکنان در خصوص اهمیت مشارکت کارکنان، افزایش دانش مدیران وکارکنان در استقرار و نگهداشت نظام پیشنهادها، افزایش آگاهی در خصوص مکانیزم اجرایی نظام پیشنهادها، شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های استقرار نظام پیشنهادها در سازمان و جلب اعتماد مدیران ارشد سازمان جهت اجرای هر چه موفق‌تر نظام پیشنهادها از اهداف برگزاری این سمینار آموزشی بوده است.

احمد حسنی گفت:نظام پیشنهادات یکی از موثرترین شیوه هایی است که مدیران و مسئولان هر سازمان با بهره گیری صحیح و مستمر از آن میتوانند در راستای ارتقا و بهبود کیفیت تولیدات، خدمات و نیز ایجاد انگیزه مشارکت کارکنان و همچنین پویا نمودن مجموعه تحت مدیریت خود گام بردارند.
وی بیان کرد:در سیستم پیشنهادات فقط پیشنهاداتی مورد تایید قرار میگیرند که باعث ایجاد تغییرات کلان در عملکرد سیستم شود؛ بازده کل مجموعه را افزایش داده و سود کلانی به همراه داشته باشد.
حسنی با بیان روشها و راهکارهای موثر جهت نهادینه کردن فرهنگ مشارکت و مشورت در قالب سیستم نظام پیشنهادات ،افزود: دعوت از کارکنان شرکت و تشویق جهت ارائه پیشنهاد، منجر به افزایش رضایتمندی، خلاقیت ، نوآوری، احساس تعهد و تعلق سازمانی می شود.
شایان ذکر است که خانم شیما جهانشاهی به عنوان مدرس این دوره آموزشی مباحثی در خصوص چگونگی ارائه پیشنهادها ،ایده ها تاریخچه و وضعیت کلی نظام پیشنهادات در جهان ، ایران و شرکت و همچنین چرایی عدم استقبال از این موضوع و راهکارهایی جهت ایجاد پویایی و ایجاد انگیزه در پرسنل ارائه کرد.