بازدید مدیرعامل و معاون بهره برداری آبفای کشور از کاروان امداد رسانی آبفای استان اصفهان در یزد

این تجهیزات همزمان با آغاز سیل شدید به شهر یزد اعزام شد، تا آبفای استان اصفهان نیز همراه و همگام با سایر مردم و ارگان های کشور، تمام تلاش خود را برای کمک به مناطق سیل زده یزد به کار بندد.

مدیرعامل و معاون بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از تجهیزات و خودروهای ارسالی شرکت آبفای استان اصفهان به شهر سیل زده یزد بازدید کردند.

مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: این تجهیزات و خودروها شامل دو عدد پمپ خودمکش ۶ اینچ، بادیسان بحران (دارای سه عدد پمپ آبکش و لجن کش چهار و ۶ اینچ، دیزل ژنراتور و جرثقیل سه تن)، یک دستگاه ولوو تریلر و دو دستگاه ایسوزو بحران دارای تجهیزات کامل اولیه است.

ابراهیم محمدی خاطر نشان کرد: این تجهیزات روز جمعه هفتم مرداد همزمان با آغاز سیل شدید به شهر یزد اعزام شد، تا آبفای استان اصفهان نیز همراه و همگام با سایر مردم و ارگان های کشور، تمام تلاش خود را برای کمک به مناطق سیل زده یزد به کار بندد.

گفتنی است این اقدام خیرخواهانه در حالی صورت گرفت که بخش های مختلف استان اصفهان نیز درگیر سیل شدید شده اند و کارکنان آبفای استان اصفهان با اقدامات جهادی و شبانه روزی، درصدد رفع مشکلات در اسرع وقت هستند.

لازم به توضیح است، به منظور خدمت رسانی به مردم و امداد رسانی مطلوب به آسیب دیدگان از حوادث غیر مترقبه در اقصی نقاط کشور، اولین مرکز مدیریت بحران صنعت آبفای کشور در استان اصفهان راه اندازی شده است.