در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

اولین یادواره ۱۴۶ شهید کارمند و روز قشر بسیج کارمندان

اولین یادواره ۱۴۶ شهید کارمند و روز قشر بسیج کارمندان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

گزارش برقآب، در مورد اولین یادواره ۱۴۶ شهید کارمند و روز قشر بسیج کارمندان در استان سیستان و بلوچستان است. در این رویداد که در تاریخ پنجشنبه ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد، حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسئولین و مدیران استانی و بسیجیان کارمند استان سیستان و بلوچستان وجود داشت.

در ابتدای مراسم، آقای شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به برخی مسائل استان و نیاز به کاری جهادی در رفع مشکلات موجود اشاره کرد. او بسیجیان را خط مقدم جهاد تببین دانست و این وظیفه را بسیار سنگین و مهم عنوان کرد. این اظهارات نشان از اهمیت بسیج کارمندان در رفع مشکلات و توسعه استان دارد.

در ادامه مراسم، کتاب یادنامه شهدای کارمند این استان با نام «جاودانه‌ها» رونمایی شد و خانواده معظم شهدای کارمند در این رویداد تقدیر شد. همچنین، مدیران بسیجی برتر دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های ادارات استان که بیشترین همکاری و تعامل را در راستای برگزاری یادواره شهدا داشتند، نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل گردید. این اقدام نشان از تشکر و قدردانی از زحمات این مدیران و فرماندهان در حفظ و یادآوری تاریخ و شهادت شهدا است.

همچنین، طی این مراسم، مهندس پیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان نیز به عنوان مدیر بسیجی برتر تقدیر شد. این تقدیر نشان از شناخت و ارزشیابی از کارهای بسیجیان در حوزه خدمات عمومی و توسعه منطقه است. این مورد نشان می‌دهد که بسیجیان کارمند با عضویت در بسیج، توانایی‌ها و استعدادهای خود را برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای و اجتماعی منطقه به کار می‌گیرند.

به طور کلی، این یادواره به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان و یادبود شهدای کارمند، فرصتی برای تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان در راستای توسعه و امنیت استان سیستان و بلوچستان فراهم آورد.