مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی عنوان کرد:

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات توزیع برق در سفر ریاست جمهور به استان

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از جذب 100 درصدی اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری به استان در بخش برق خبر داد.

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات توزیع برق در سفر ریاست جمهور به استان

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت با بیان این که ۱۰۰ درصد اهداف مشخص شده برای استان در حوزه برق در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است، خاطر نشان کرد: در همین راستا از محل اعتبارات مربوط به سفر ریاست جمهوری به استان ۲۹ شهرک روستایی و ۱۱ روستای فاقد برق به مبلغ ۸۱۰ میلیارد ریال تامین برق شدند که با اجرای این پروژه ها این شرکت به ۱۰۰ درصد اهداف مشخص شده در برق روستایی دست یافت.

مهندس “حسن چاهی” ادامه داد: هم چنین با توجه به این که یکی از اولویت های این شرکت، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی استان است، به همین منظور شبکه برق ۲۲۸ روستا در استان در ۲ سال اخیر نوسازی و همه مشکلات مربوط به فرسوده بودن آن ها به طور کامل بر طرف شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را نیز ۷۲۰ میلیارد ریال برشمرد که ۱۰۰ درصد اهداف مشخص شده در بخش نوسازی محقق شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان با بیان این که ۹۹.۹ درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند، تاکید کرد: به همت کارکنان و برنامه های اولویت دار برای توسعه شبکه برق استان، شرکت توزیع برق استان به عنوان یکی از نمونه های موفق شرکت توانیر در جذب اعتبارات شناخته شده است.