اولین جلسه شورای مدیران آبفا سال ۱۴۰۳ برگزار شد

اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان ، معاونین ، مدیران ستادی ، مدیرعاملان شرکت های آبفا رفسنجان و سیرجان و مدیران امور آبفا شهرستان ها برگزار شد .

به گزارش برقاب،اولین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان ، معاونین ، مدیران ستادی ، مدیرعاملان شرکت های آبفا رفسنجان و سیرجان و مدیران امور آبفا شهرستان ها برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان ، علیرضا عبدیان ضمن تبریک سال جدید و عید سعید فطر و ارزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان گفت : وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در رابطه با برخورد قاطع با رژیم جنایتکار اسرائیل تحقق یافت و این نشان دهنده قدرت ایران در منطقه و بر هم خوردن قدرت استکبار جهانی است .
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و کارکنان این شرکت در سال گذشته گفت : با وجود همه مشکلات سد راه این شرکت در سال گذشته با تدبیر و پیگیری همکاران وضعیت شهرستان ها در آبرسانی و جذب درآمد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با موفقیت از سال ۱۴۰۲ گذر کردیم .
علیرضا عبدیان سپس راهبرد های سال ۱۴۰۳ را بیان کرد و گفت : در سال ۱۴۰۳ این شرکت از ۴ راهبرد اصلی شامل گذر از تابستان ، جذب درآمد ، نهضت ملی مسکن و نگهداشت وضع موجود و حرکت به سمت وضعیت مطلوب تر پیروی خواهد کرد که این امر با توجه به میزان کم بارش در سال آبی گذشته نیازمند توجه همه همکاران ، ساختاری پویا تر و به روزرسانی استراتژی های موجود است .
وی در ادامه ضمن تاکید بر توجه ویژه به مسئله به سازی و ترمیم زیرساخت های آبی افزود : برای گذر از تابستان ۱۴۰۳ برنامه ها و پروژهایی در نظر گرفته شده است که شامل حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه در شهرستان کرمان ، حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه در سیرجان و حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه در رفسنجان می باشد و با توجه به پروژه انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان امید داریم از تابستان ۱۴۰۳ با وضعیت مطلوبی گذر کنیم .
وی خاطرنشان کرد : جهاد آبرسانی به روستا های ایران از برنامه های دولت ۱۳ ام بوده که از ۱۰ هزار روستا که شامل این طرح هستند به ۵ هزار روستا آبرسانی انجام شده و آبرسانی به روستا های باقی مانده تا پایان سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد که سهم استان کرمان در این طرح ، آبرسانی به ۳۹۶ روستا تا پایان امسال است .
وی در پایان گفت : امید داریم پروژه فاضلاب کرمان به ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تا پایان امسال به بهره برداری برسد .