امکان ثبت الکترونیکی و پیگیری نامه ها در شرکت توزیع برق خراسان رضوی فراهم شد

رئیس اداره دبیرخانه شركت توزيع نيروي برق خراسان رضوي گفت: با راه اندازي “دبيرخانه الكترونيك” در سايت اينترنتي اين شركت، امکان ثبت و پيگيري نامه ها و درخواستهاي مراجعه كنندگان در ستاد و مديريت برق در شهرستانهاي استان به طور الكترونيكي برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی سالارمقدم افزود: پیش از این هر فردی که درصدد پیگیری نامه یا درخواست خود از این شرکت برمی آمد، ناگزیر به مراجعه حضوری یا برقراری تماس تلفنی با کارشناس مربوطه در دبیرخانه از طریق ارایه شماره نامه خود بود.

وی بیان کرد: برای کاهش یا حذف مراجعه حضوری دارندگان نامه یا درخواستها به شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تدوین طرحی برای الکترونیکی کردن درخواستها و نامه ها در دستور کار قرار گرفت و پس از ۶ ماه این طرح در قالب پیاده سازی بخشی به نام “دبیرخانه الکترونیک” روی سایت این شرکت اجرا شد.

رئیس اداره دبیرخانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در بخش “دبیرخانه الکترونیک” دو بخش مربوطه با “مکاتبه الکترونیکی با شرکت” و “پیگیری الکترونیکی نامه ها” تعبیه شده است.

سالارمقدم ادامه داد: فرد به جای نوشتن نامه و پیگیری آن می تواند با مراجعه به این بخشها پس از وارد کردن اطلاعات و شماره تلفن همراه خود، درخواستش را پیوست آن نماید که پس از ثبت درخواست، بلافاصله کد رهگیری نامه برای تلفن همراه وی پیامک شده و متعاقبا بعد از ثبت نامه توسط کاربر دبیرخانه پیامک شماره دبیرخانه برای وی ارسال می شود.

وی اضافه کرد: شماره ثبت دبیرخانه ارسال شده به تلفن همراه فرد، ملاک پیگیری وی برای روند پاسخ به درخواست یا نامه و پیگیری آخرین ارجاع آن از طریق سایت الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به نشانی http://Kedc.ir  خواهد بود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای نخستین بار در بین شرکتهای توزیع برق کشور، نسبت به راه اندازی دبیرخانه الکترونیک اقدام کرده است.